LiveZilla Live Help
Výrobce - Dovozce

Nejnovější zboží

Přívěsek Swarovski Krystal De Art 24mm

Přívěsek Krystal SWAROVSKI De Art 24mm Silver night. Prodej krystalů od...

Přívěsek Swarovski Krystal Blue AB Octagon 14mm

Přívěsek Krystal SWAROVSKI Octagon 14mm Crystal Blue AB. Prodej krystalů od...

Přívěsek Swarovski Krystal AB Column 20mm

Přívěsek Krystal SWAROVSKI Column 20mm Crystal AB. Prodej krystalů od...

Přívěsek Swarovski Krystal Cal Divoké Srdce 17mm

Přívěsek Krystal SWAROVSKI ve tvaru srdce o průměru 17mm...


Reklamační řád a výměna zboží

 

Reklamační řád:

Případné reklamace vyřídíme v souladu s platnými právními předpisy, zejména ustanovením § 2099 a násl. a § 2161 násl. občanského zákoníku.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:

  • Zboží bylo poškozeno při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
  • Zboží bylo používáno nevhodným způsobem, v nevhodných podmínkách, nebo k jinému účelu než bylo určeno.
Postup při reklamaci:
  • Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
  • Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
  • Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Reklamace se nevztahuje na zboží s již předem uvedenou závadou.

 

V případě oprávněné reklamace hradí náklady na dopravu zboží zpět k zákazníkovi společnost J+J Style s.r.o., v případě neoprávněné reklamace hradí tyto náklady zákazník. Náklady na dopravu k dodavateli hradí vždy zákazník.

 

Výměna zboží:

  •  V případě potřeby (např. nevhodná velikost, atp.), Vám nepoužité a nepoškozené zboží po předchozí domluvě rádi vyměníme.  Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadované zboží.

     

    Postup:

     

    1.

    Zašlete nám e-mail, který bude obsahovat vaše uživatelské jméno, číslo faktury a informace o výměně zboží. Příklad: model: 2048, vel. 8, za 2048 vel. 7 apod. Na tomto základě vám zašleme email, s návrhem o  nejrychlejším způsobu převzetí/zaslání vráceného zboží.

    2.

    Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez známek používání nebo opotřebení. V případě, že objednávka dosahovala částky vyšší než 699Kč, poštovné za první výměnu neúčtujeme. Při opakované výměně stejné objednávky, jsou poplatky spojené s dopravou účtovány.

Odstoupení od smlouvy:

  • Kupující (nepodnikatel) má v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

    Pokud se tak rozhodnete, dodržujte níže uvedený postup.

     

    1.

    Zašlete nám e-mail, který bude obsahovat vaše uživatelské jméno a číslo faktury, společně s číslem bankovního účtu, na které vám po převzetí zboží bude částka vrácena.  Na tomto základě vám zašleme informace, o nejrychlejším způsobu převzetí/zaslání vráceného zboží.

    2.

    Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez známek používání nebo opotřebení, v původním nepoškozeném obalu a zasláno zpět v uvedené 14 denní lhůtě. Zásilky poslané dobírkou nebudou prodejcem převzaty. Zboží musí být v bezvadném stavu, schopné dalšího prodeje.

    3.

    Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Zejména se jedná o náklady spojené s vrácením zboží vyplývající z nákladů požadovaných třetími osobami (tzn. odborné posouzení stavu zboží, nové zabalení zboží, přeprava zboží k odborným třetím osobám a zpět k prodávajícímu apod., ve výši od 100Kč do 1.000Kč).

  • Veškeré zboží je před odesláním řádně kontrolováno a baleno, proto při vrácení a výměně dbejte na to, aby vrácené zboží bylo ve stejném stavu, abyste předešli případným komplikacím a sankcím s tímto spojeným.
  • Právo na odstoupení od smlouvy se dále nevztahuje na zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího, ani na zboží zadané do výroby přímo pro kupujícího.

Nevyzvednuté objednávky:

  • Z důvodu ochrany před občasnými neseriozními zákazníky, jsme byli nuceni zavést tzv. stornopoplatky. Zákazníkům,  kteří si objednané zboží na dobírku nepřevezmou, a tato zásilka se po úložní době vrátí k nám zpět na adresu, budou účtovány náklady ve výši poštovného, balného a storno poplatek, ve výši 10% z hodnoty objednaného zboží, nejméně však 300,-Kč. Lhůta pro uhrazení poplatku je 14 pracovních dnů. V případě neuhrazení stornopoplatku v termínu, bude celá věc předána našemu právnímu zástupci k dořešení zákonnou cestou a započítáván úrok z prodlení, který je stanoven na 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení. 

  • V případě přetrvávajícího zájmu o vrácenou zásilku, bude odeslána znovu, ale až po úhradě částky za objednané zboží předem na náš bankovní účet.

Storno objednávky: 

  • Objednávku lze stornovat nejlépe telefonicky, případně e-mailem, pokud je stav objednávky přijat, ale zboží ještě nebylo expedováno.

 

 

Novinky
Pokud jste registrovaný zákazník, Přihlašte - 0dhlašte se ZDE

E-Mail: 
Jméno: